Blok Ekipa Wiki
Advertisement

Pierwotny wygląd Bawary. (Odc. 131-137)

Bawara po tuningu. (Odc. 137-209)

Nowa Bawara po ponownej naprawie (Odc. 210-244)

Bawara po tuningu wizualnym. (Odc. 243)

Bawara (zwana też Bejcą) – czerwony samochód marki BMW, prawdopodobnie model E36 320i coupe, wyprodukowany w 1999 roku, stanowiący własność Wojtasa.

Historia[]

Po zniszczeniu Szerszenia (w odcinku 128) i zarazem utracie jedynego środka transportu, ziomeczki byli zmuszeni jeździć komunikacją miejską. W odcinku 130 jednak szczęście uśmiechnęło się do ekipy, która znajduje na torowisku pieniądze należące do dilera narkotykowego, dzięki czemu w odcinku 131 Wojtas kupuje nowy samochód. W odcinku 137 Walu dokonał tuningu Bawary aby przypominała wyglądem Szerszenia, ponieważ Wojtas tęsknił za swoją dawną furą i wydawało mu się, że wszędzie ją widzi. Poza lakierem, spoilerem, zderzakami i nowymi alufelgami, Walu zamontował instalację LPG, którą wcześniej wymienił inny klient. Tabliczkę homologacji butli później ukradli z Golfa Cieślaka. W przeciwieństwie do Szerszenia, Wojtas dba o swoje BMW gdyż często używa samochodu do lansu. W odcinku 154 Bawara została zatrzymana przez Budę, który zabrał Wojtasowi prawo jazdy na 3 miesiące. W następnym odcinku doszło do pożaru Bawary, Spejson ugasił pożar nieczystościami z szambiarki i niestety Bawara straciła lakier. W odcinku 166 sprzedał bawarę za 5900zł na rzecz nowego BMW M3. W odcinku 169 Bawara zostaje ponownie użytkowana po podpaleniu zielonego BMW M3. W odcinku 209 pojazd doszczętnie spłonął podczas wciągania na lawetę w wyniku wycieku paliwa po wypadku, który spowodował Walu. W następnym odcinku pojazd został odbudowany z części z autoszrotu – najnowsza wersja wyróżnia się różnymi kolorami karoserii.W odcinku 218 Walu zamontował w Bawarze magnetyzer, zamówiony z e-bazaru, który prowadził Rudy. Jednak tak się w rzeczywistości nie stało, gdyż to wszystko to była tylko faza ziomeczków. W odcinku 240 Walu wyposażył samochód w nitro. W odcinku 243 celem poprawy parametrów Bawary Walu dołożył dodatkowe dwie butle z podtlenkiem azotu oraz zmienił wygląd nadwozia. Bawara została przemalowana na czarno, otrzymała nowe spoilery z tyłu i z przoduu, nakładki na światła oraz naklejki "RALLY" na przedniej szybie i bokach , "NITRO POWER" na tylnej części Karoserii oraz "VIN LPG" na przedniej. W tym samym odcinku Wojtas doszczętnie zniszczył samochód rozbijając go o latarnie po wykonywaniu zwycięzkiego driftu przeciwko streetracerowi "Hydraulikowi".

Ciekawostki[]

  • w odcinku 137 Bawara po tuningu otrzymała przedni zderzak z BMW E30
  • W odcinku 213 jest pokazane że pojazd ma zamontowane obrotowe tablice rejestracyjne aktywowane przyciskiem PRZYPAŁ (Owe tablice to WF HW1916DP i WG KUT55)
  • W niektórych odcinkach widać taką,bądź takie same Bawary jaką ma Wojtas,jest to prawdopodobnie bład twórców.
  • Prawdopodobnie Bawara została odmalowana ponownie na pomarańczowo gdyż 30 lat po wydarzeniach z Blok Ekipy Wojtas lata na taryfie przerobioną na pojazd Latający Bawarą (prawdopodnie przez Wala) w "Poruczniku Kaburze”
  • W odcinku 240 Walu założył w Bawarce zestaw nitro od firmy NOS aktywowany pod "PRZYCISKIEM ZAGŁADY". Dzięki czemu Bawarka objeżdża samochody dwa razy nowsze od siebie co Wojtas pokazał przy pojedynku z Mustangiem i Radiowozem
  • Pomimo iż w 243 odcinku Bawara została zniszczona, w następnym odcinku samochód ponwonie wraca cały i nieuszkodzony. Jest to spodowodane niechronologicznym wrzucaniem odcinków przez Bartosza Walaszka

Galeria[]

Advertisement