FANDOM

Cieślak siad

Cieślak, siad!

Cieślak – rasowy amstaff należący do Wala, zwany też pieszczotliwie Cieślaczkiem.

Opis zwierzęcia

Waldek nabył go w odcinku 131 za odnalezione pieniądze. Ma zamiar zacząć go szkolić, gdy tylko ten przestanie być szczeniakiem, niestety zwierzak nie jest zbyt agresywny i woli się bawić z innymi. Imię dla pieska wymyślił Spejson, który szybko przywiązał się do zwierzęcia. Kiedy zjawił się Wojtas ze swoim nowym autem i zabrał kumpli na przetestowanie nabytku, na skutek nadmiernego "kręcenia bączków" Cieślak zwymiotował wewnątrz samochodu. Efekty tresury widać w odcinku 141, kiedy piesek był już w stanie wykonać takie sztuczki jak siad, waruj, daj głos. W epizodzie 152 amstaff pojawił się już znacznie doroślejszy i postawniejszy. Umiał już niemal aportować, niestety do powrotu trzeba go było jeszcze zachęcać smakołykami. Ziomeczki po wizycie u Dr Dolitra dowiedzieli się, że nieposłuszeństwo i niespokojność u psa wynika z nieruchania, obmyślili zatem plan, w trakcie którego udało się Cieślakowi pierwszy raz w życiu zaliczyć pewną suczkę. W odcinku 185 okazało się, że gdzieś zniknął, gdy ziomeczki dyskutowali o jedzeniu kebaba. Trwały poszukiwania aż do czasu zemsty Cieślaka za ksywkę zwierzęcia i wszystko wróciło do normy.

Ciekawostki

Galeria