FANDOM

Grażyna Puchacka
Pani Puchacka
Zawód gospodyni domowa
Rodzina Spejson (syn)
Babcia Spejsona (matka)
Pan Wiesio (małżonek)
Bożena (siostra)
Krystyna (siostra)
Debiut Odcinek 31
Grażyna Puchacka – drugoplanowa postać serialu Blok Ekipa. Matka Spejsona oraz była i zarazem obecna małżonka pana Wiesia.

Opis postaciEdytuj

Postać debiutuje w odcinku 31. Jest to rozsądna i stanowcza kobieta, która nie pije alkoholu. Nie toleruje ona też obecności kolegów Spejsona (oprócz Sylwestra), alkoholu i papierosów w swoim mieszkaniu (o tym Spejson wspominał w odcinku 3. Uważa, że koledzy Spejsona zawsze mają dla niego zły wpływ. Mimo, że kocha swego syna (bo chce dla niego dobrze), to bije go po głowie za m.in. nieposłuszeństwo, przeklinanie, niewykonanie obowiązków czy też grzebanie w swojej torebce. Nawet raz przeklinała o gotowaniu obiadu na początku odcinka 31. Wypominała Spejsona o rozmowie przez telefon w trakcie obiadu. Nie lubi jak Spejson przypomina jej o panu Wiesiu, gdyż to z jego powodu (ponieważ przeznaczał pieniądze wyłącznie na alkohol) rozpadło się ich małżeństwo (dlatego też rozwiodła się z nim i zachowała prawo do opieki nad synem). Zwykle idzie na nocną zmianę do pracy, lub wyjeżdża odwiedzić swoją matkę (babcię Spejsona). Czasami bierze ex-męża do roboty że względu na niską cenę. W odcinku 150 postanowiła wziąć ślub z Zygmuntem (kierownikiem działu mięsnego, którego poznała w poprzednim epizodzie), a gdy miało do tego dojść, w wyniku intrygi zaplanowanej przez ziomeczków przeciwko niechcianemu gachowi, zrozpaczona unieważniła ślub. Napiętą sytuację w Urzędzie Stanu Cywilnego uratował czekający na wybrankę z kwiatami Pan Wiesio i już wkrótce odbyło się ich wesele. W odcinku 159 cała jej rodzina urządza Wigilię i było dobrze do czasu przyjścia Rudego i dodania wódki do barszczu, jednak ta broniła syna i Wieśka powierdzając ich wersję zdarzeń.

GaleriaEdytuj