Blok Ekipa Wiki
Advertisement
Blok Ekipa Wiki
Odcinek 3 Wojtas szuka żony.png

Odcinek 3 – trzeci odcinek spin-offu Blok Ekipy pod tytułem Wojtas szuka żony. Premiera na YouTube odbyła się 29 kwietnia 2015 roku. Czas trwania odcinka to 4 minuty i 45 sekund.

Fabuła[]

Z okazji okrągłego jubileuszu 3 odcinka Marianna Sławojka recytuje swój wiersz. Z nieznanych powodów, na żądanie sponsora, do uczestników dołącza niejaki pan Mecenas. Oprócz niego, w dalszym ciągu o rękę Marianny Sławojki lub dwa kwintale saletry amonowej walczą Wojtas, Rudy, Pan Wiesio i Cieślak.

Malowanie broną talerzową to pierwsza z konkurencji. Rudy na Srolisie maluje serduszko, które jednak bardziej przypomina penisa. Pan Wiesio na Fetorze penisa. Mecenas Fartsrakiem jedynie kreskę, bo albo nie dosięgał do pedałów, albo do kierownicy. Joder Cieślaka znowu zawiódł, przez co ten znów nie wykonuje konkurencji. Wojtas, przy pomocy Ursusa, maluje "L" w kółeczku i wygrywa zadanie.

Potem zawodnicy muszą przygotować żarcie dla świń. Rudy nie może zmusić zwierzęcia do jedzenia surowych kartofli. Po posiłku pana Wiesia świnia dostaje sraczki. Żarcie Mecenasa sprawia, że świnia zdycha, choć rzeczywistym powodem było dodanie po kryjomu trutki przez Wiesława Paletę. Cieślak wygrywa, gdyż przygotował dla świni pizzę. Wojtas, myśląc, że w zadani chodzi o "świnię", przygotowuje wykwintny posiłek.

Marianna eliminuje Mecenasa.

Odcinek[]

WOJTAS_SZUKA_ŻONY_-_ODC._3

WOJTAS SZUKA ŻONY - ODC. 3

Advertisement