FANDOM

Rycerze Doliny Rozdupy

Rycerze Doliny Rozdupy

-Częstoklocu, Izydorze, nie chcę wywoływać paniki, ale księżniczka jest jedna, a nas trzech!
-Hmm... A ile ma dziur?
-No, w sumie... Naprzód! Bij, zabij!

Dialog z odcinka

Rycerze Doliny Rozdupy – serial z gatunku fantasy, który Spejson, Wojtas i Walo oglądali na telewizorach w sklepie Media Min w odcinku 173 oraz Spejson na telefonie w odcinku 180 podczas pilnowania Bawary . Rycerze Doliny Rozdupy pojawiają się także w pijackim śnie Wojtasa w odcinku 184.

Opis filmu Edytuj

W skład grupy Rycerzy Doliny Rozdupy wchodzi trójka mężnych śmiałków: Sir Częstokloc z Częstochowy, Sir Podnapletnik z Radomia i Sir Izydor ze wsi, którzy podstępem pokonali upośledzonego chłopca i ruszyli dalej w stronę Gór Wa Mać na ratunek księżniczce. Spotkali po drodze smoka, który niechcący po ostrym kebsie zabił ich smoczym płomieniem i oddalił się cichaczem.

W kolejnej części dowiemy się, czy rycerze przeżyją śmierć w smoczych płomieniach, czy uda im się wydostać z krainy umarłych, czy synowie Sir Podnapletnika, Sir Izydora i Sir Częstokloca pomszczą swoich ojców.

W osobnym epizodzie bohaterowie już przemierzają wspomniane góry, jednak ścieżka w nich jest zbyt wąska na jazdę konną, a Sir Izydor niechcący zwalił konia (Siwka) ... swojego. Gdy udaje im się przez nią przecisnąć mają do wyboru dwie drogi: Wdupogrzmoty Misiewicza i Ujadający Wierch. Rycerze wybierają tą drugą, po dotarciu okazuje się, że przez pomyłkę doszli do Wierchu Chujadającego. Na miejscu coś ich zatrzymuje, niestety w tym momencie telefon Spejsona utracił zasięg, więc dalsze losy są nieznane.

W pijackim śnie Wojtasa w odcinku 184 Rycerze Doliny Rozdupy płoną w ogniach piekielnych i wtedy z pomocą nadjeżdża na swym rumaku Sir Wojtas, który gasi płomień swym moczem. W podzięce rycerze zdradzają mu, gdzie znajduje się księżniczka. Ziomeczek podąża zatem w stronę Gór Wamać. Trójka rycerzy goni za nim. Pędzący drogą wśród morza lawy koń zrzuca Wojtasa z siodła. Chłopak wpada prosto w gorącą substancję i zaczyna się palić. Udaje mu się ugasić ogień moczem.

GaleriaEdytuj