Blok Ekipa Wiki
Advertisement
Solaris
Solaris.png
Role: bohaterka drugoplanowa

pani lekkich obyczajów

Rodzina: Cieślak (były mąż)

Justin (syn)

Jessica (córka)

Matka Solaris

Solaris (właściwie Jowita Ciesielska) – znajoma Spejsona, Wala i Wojtasa oraz przyjaciółka Łysej i kobieta lekkich obyczajów. W odcinkach od 70 do 88, także żona Cieślaka.

Opis postaci[]

Debiutuje w odc. 41, gdzie okłamuje Spejsona jakoby była świadkiem seksu między jego matką a Wojtasem. Gdy kłamstwo się wydało, za karę musiała zrobić dobrze trzem kolegom i Panu Wiesiowi. W następnych odcinkach zachodzi w ciążę i rodzi synka Justina, a następnie wychodzi za Cieślaka który okazuje się być ojcem chłopca. Jakiś czas po ślubie, przyłapała męża w łóżku ze swoją przyjaciółką na melanżu u Dzikiego, dlatego wkrótce się z nim rozwiodła. Później ponownie zaszła w ciążę podstępnie zaciągając Cieślaka do łóżka i urodziła córkę Jessicę.

Osobowość[]

Solaris jest jest cwana i wścibska. Daje się dobrowolnie zapłodnić przez Cieślaka, aby tylko zajść w ciążę w celach zarobkowych (ma zamiar pobierać alimenty od swojego byłego mężą). Jest także łasa na pieniądze, co można wywnioskować z odcinka 77. W celach zarobkowych zajmuje się nierządem. Uzależniła się od korzystania z solarium.

Ciekawostki[]

  • Ponoć mieli ją wszyscy na Grochowie.
  • Mimo że Spejson do odcinka 79 jest prawiczkiem, Solaris już wcześniej zrobiła mu dwukrotnie dobrze ustami (w tym raz po pijanemu).
  • Za godzinę seksu bierze 5 złotych.
  • Prawie pobiła rekord solarium w długości opalania.
  • Jej imię poznajemy dopiero w odc. 70.
  • Mimo to nadal nie znamy jej panieńskiego nazwiska.
  • W odc. 2 pojawia się dziewczyna o imieniu Jowita, w odcinku 44 również występuje postać o takim imieniu. Wszystkie trzy kobiety są jednak całkiem innymi postaciami. To samo imię, jak ujawniono w odcinku 123, nosi siostra Wojtasa.
  • Solaris jest uzależniona od solarium i stamtąd najprawdopodobniej pochodzi jej ksywka.
  • Solaris rodziła w szerszeniu, czyli samochodzie Wojtasa.
  • W odc. 176 obchodziła swoje urodziny.

​Galeria[]

Advertisement